News

Najlepsze reklamy Super Bowl 2024 z udziałem Jenny Ortegi, Arnolda Schwarzeneggera i Jasona Momoa

Autor Maciek Kaźmierczak
Maciek Kaźmierczak21 lutego 20248 min
Najlepsze reklamy Super Bowl 2024 z udziałem Jenny Ortegi, Arnolda Schwarzeneggera i Jasona Momoa

Super Bowl co roku przyciąga uwagę milionów Amerykanów, którzy oprócz emocjonującego meczu czekają także na wyjątkowe reklamy i spoty z udziałem gwiazd. W 2024 roku w rolach reklamowych wystąpili m.in. Jenna Ortega reklamująca chrupki, Arnold Schwarzenegger, który źle wymawiał słowa w spocie ubezpieczeniowym oraz Jason Momoa, który zaśpiewał w reklamie T-Mobile. To tylko niektóre z licznych reklam z udziałem światowej sławy aktorów i celebrytów.

Jenna Ortega reklamuje chrupki w Super Bowl

Jedną z najpopularniejszych reklam tegorocznego Super Bowl był 30-sekundowy spot z udziałem aktorki Jenny Ortegi. Gwiazda serialu "Wednesday" wystąpiła w zabawnej reklamie chrupek Pringles, w której próbuje się wydostać z pułapki zrobionej z kartonów po chipsach.

Młoda aktorka znana z takich produkcji jak "Wednesday" czy "Scream" idealnie sprawdziła się w komicznej roli, a jej udział z pewnością przyciągnął przed telewizory rzesze nastoletnich fanów. Reklama spodobała się również starszym widzom ze względu na dynamiczną akcję i dobry humor.

Skuteczna kampania Pringles z Jenną Ortegą

Występ celebrytki w reklamie Super Bowl to z pewnością strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o promocję chrupek Pringles. Firma zyskała nie tylko zainteresowanie milionów telewidzów, ale także szeroki odzew w mediach społecznościowych.

Internauci chętnie udostępniali i komentowali spot z udziałem Jenny Ortegi, zapewniając zasięgi o jakich marka mogłaby jedynie pomarzyć w przypadku mniej spektakularnej reklamy. Tym samym Pringles zmaksymalizowało efekt swoich reklamowych wydatków w ramach Super Bowl 2024.

Arnold Schwarzenegger źle wymawia w reklamie

Do śmiechu poruszył także spot ubezpieczeniowy firmy State Farm Insurance z udziałem hollywoodzkich gwiazd – Arnolda Schwarzeneggera i Danny'ego DeVito. W 40-sekundowym spocie aktor wcielający się w Terminatora wraz z partnerem próbują wypromować nową ofertę firmy, jednak Arnoldowi wyraźnie brakuje talentu do poprawnej wymowy angielskich słów i nazw.

Mimo usilnych prób nie udaje mu się poprawnie wypowiedzieć takich słów jak „savings” czy „delicious limited-time offer”. Ku uciesze widzów jego wymowa pozostaje dyskusyjna przez cały czas trwania reklamy. Gagi z udziałem słynnego duetu spodobały się fanom, czego dowodem jest lawina komentarzy w mediach społecznościowych.

Nietypowa rola Arnolda Schwarzeneggera

Trzeba przyznać, że w rolach komediowych Arnold Schwarzenegger nie pojawia się zbyt często. Reklama Super Bowl 2024 pokazała jednak jego aktorski talent również w tym rejestrze. Wykorzystanie gwiazdorskiego duetu było strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o zainteresowanie i sympatię telewidzów dla marki ubezpieczeniowej State Farm.

„Świetny pomysł obsadzenia w roli komicznej tak poważnego zwykle Arnolda Schwarzeneggera!”

Internauci docenili odwagę reklamodawców i chwalą ich za nieszablonowe podejście do promocji firmy. Z pewnością taki ruch może przynieść pozytywne skutki także w dłuższej perspektywie – w końcu to właśnie nietypowe i zabawne reklamy najbardziej utkwią nam w pamięci.

Czytaj więcej: Zack Snyder wyjawia kulisy swojej współpracy z Warner Bros.

Jason Momoa śpiewa w reklamie T-Mobile

Wśród reklam tegorocznego Super Bowl, które zyskały największą popularność znalazł się również 30-sekundowy spot operatora sieci komórkowej T-Mobile. Wystąpili w nim aktor Jason Momoa znany z roli Aquamana oraz aktorzy Donald Faison i Zach Braff kojarzeni głównie z serialu „Scrubs”.

Fabuła reklamy opiera się na scenie z filmu „Aquaman”, w której bohater grany przez Momoę wskakuje do oceanu i widzimy jak pod wodą porusza się niczym syrena. W spocie T-Mobile aktorzy z „Scrubs” zaczepiają Momoę pytaniem „A umiesz też tak śpiewać?”, po czym cała trójka zanosi się śpiewem przeboju „Raindrops Keep Fallin' on My Head” z filmu „Butch Cassidy i Sundance Kid”. Reklama rozbawiła widzów i zebrała mnóstwo pozytywnych komentarzy w mediach społecznościowych.

Trafna strategia T-Mobile

Sięgnięcie po rozpoznawalne i lubiane twarze z pewnością pomogło reklamie w podbijaniu internetu. Dodatkowym atutem okazało się pokazanie aktorów w dość nietypowych i zaskakujących rolach - Jason Momoa jako śpiewająca syrena spodobał się widzom równie mocno co taneczny Arnold Schwarzenegger. To z pewnością przełoży się na lepszy odbiór i postrzeganie marki T-Mobile.

Liczba wyświetleń reklamy T-Mobile 13 mln (stan na 15.02.2024 r.)
Popularność hashtagu #JasonMomoa 1,5 mln tweetów

Znani aktorzy w reklamach Super Bowl 2024

Poza wyżej wymienionymi reklamami, podczas tegorocznego sportowego święta nie zabrakło oczywiście całej masy innych znakomitych spotów z udziałem światowej sławy aktorów i celebrytów. Wystąpili w nich m.in. Ben Affleck, Matt Damon, Jennifer Aniston, John Cena, Ryan Reynolds czy Leo Messi.

Obsada gwiazd hollywoodzkiego formatu to już stały element Super Bowl, który ma przyciągnąć przed telewizory nie tylko fanów futbolu amerykańskiego. I trzeba przyznać, że ten zabieg się sprawdza. Reklamy podczas finału NFL nierzadko zyskują wręcz większą popularność niż samo sportowe wydarzenie.

W tym roku rekordy popularności biły m.in. spoty Diet Coke z obsadą serialu „Opowieść podręcznej”, czy reklama BMW z udziałem Christophera Walkena. Nie brakowało też wzruszających reklam społecznych, jak choćby poruszający spot fundacji zajmującej się walką z rakiem piersi.

Różnorodność i dopasowanie do widza

Ogromna różnorodność reklam to z pewnością mocny punkt Super Bowl. Każdy widz znajdzie coś dla siebie – zarówno sympatyków rozrywki, sportu jak i bardziej poważnej tematyki. To sprawia, że oglądanie spotów staje się nie mniej emocjonujące od samego meczu.

  • filmy humorystyczne – dla lubiących się pośmiać
  • reklamy z idolami – dla fanów celebrytów
  • wzruszające historie – dla wybrednych

Fakt, że reklamy Super Bowl przemawiają do tak szerokiego grona odbiorców to ich niewątpliwy sukces. Dzięki temu te kilkudziesięciosekundowe spoty na stałe wpisały się w kalendarz nie tylko sportowy, ale i rozrywkowy milionów Amerykanów.

Najzabawniejsze reklamy Super Bowl 2024

Największą popularność wśród reklam emitowanych podczas tegorocznego Super Bowl zdobyły zdecydowanie te o charakterze humorystycznym. Nic dziwnego – w końcu dobra zabawa i śmiech to coś, czego potrzebujemy w tych ciężkich czasach.

Do najzabawniejszych reklam można z pewnością zaliczyć już wspomniany wyżej spot z udziałem Arnolda Schwarzeneggera, który rozbawił nieumiejętnością wymowy prostych angielskich słów. Dużo radości sprawiła również reklama enduring Pringles z udziałem aktorki Jenny Ortegi uwięzionej w pułapce z kartonów.

Komiczne dialogi i nieporadność bohaterów spotów sprawiły, że widzowie mieli okazję do śmiechu i dystansu do codziennych problemów. Zabawne reklamy na stałe wpisały się już w charakter Super Bowl i trudno sobie wyobrazić ten dzień bez dawki dobrego humoru.

Pozytywne przesłanie

Wbrew pozorom, humorystyczny charakter wielu reklam Super Bowl niesie ze sobą bardzo pozytywne przesłanie. Pokazuje, że w trudnych chwilach nie warto tracić poczucia humoru i dystansu do siebie.

„Śmiech to zdrowie! Super Bowl pokazuje, że w życiu liczy się przede wszystkim dobra zabawa.”

Spontaniczność i poczucie absurdu sytuacji prezentowanych w wielu tegorocznych spotach reklamowych potwierdzają tę tezę. Być może to właśnie tych kilkudziesięciu sekund zwariowanej zabawy nam wszystkim teraz najbardziej potrzeba.

Gwiazdy światowego formatu w reklamach Super Bowl

Jak co roku, także podczas tegorocznego Super Bowl w reklamach wystąpiła cała plejada hollywoodzkich gwiazd. Wśród celebrytów zaangażowanych w promocję marek znaleźli się m.in. Ben Affleck, Matt Damon, Jennifer Aniston, Ryan Reynolds, John Cena, a nawet Leo Messi!

Obecność rozpoznawalnych twarzy to oczywiście znakomity zabieg marketingowy, który przekłada się na zainteresowanie konsumentów daną marką. Nic więc dziwnego, że firmy nie szczędzą milionów dolarów na taką promocję.

Największe gwiazdy w Super Bowl

W tym roku w reklamach Super Bowl wystąpiło aż 80 gwiazd filmowych i telewizyjnych! Były wśród nich zarówno molochy pokroju Bena Afflecka, rywalizującego o oscara za rolę w „Air”, ale także celebryci z młodszego pokolenia jak np. Addison Rae.

Gwiazda Marka
Ben Affleck Dunkin'
Jennifer Aniston Uber Eats
Addison Rae NERDS

Jak widać, nie brakuje zarówno uznanych aktorów jak i internetowych celebrytów. Połączenie doświadczonego pokolenia z gorącymi nazwiskami Gen Z to z pewnością przepis na sukces. Zwłaszcza promując marki, które chcą trafić do jak najszerszego grona odbiorców.

Podsumowanie

Tegoroczny Super Bowl przyniósł całą gamę interesujących reklam z udziałem gwiazd. W humorystycznym spocie Pringles wystąpiła Jenna Ortega, próbując wydostać się z pułapki zrobionej z kartonów po chrupkach. Rozbawienie widzów wywołał również Arnold Schwarzenegger, który w zabawny sposób źle wymawiał angielskie słowa w reklamie ubezpieczeniowej. Z kolei Jason Momoa zaśpiewał w spocie T-Mobile, wcielając się w postać syreny. To tylko wybrane przykłady udanych reklam, które na długo zapadną w pamięć widzów.

Tegoroczne reklamy Super Bowl stanowiły doskonałą mieszankę humoru, zaskoczenia i udziału ulubionych gwiazd. Dzięki temu z powodzeniem przyciągnęły miliony telewidzów i zdobyły ogromną popularność w mediach społecznościowych.

Oceń artykuł

rating-outline
rating-outline
rating-outline
rating-outline
rating-outline
Ocena: 0.00 Liczba głosów: 0

5 Podobnych Artykułów:

  1. Terrifier 3: Adepcja niebezpieczne starcie z klaunem. Co czeka bohatera?
  2. Gerard Butler jako smok w wersji aktorskiej.
  3. Najlepsze polskie filmy o gangsterach i mafii - Przewodnik 2023
  4. Repertuar Kina Atlantic - aktualne seanse i bilety
  5. Rachel Zegler komentuje krasnoludki w CGI z Królewny Śnieżki: Śpiewasz w próżnię
Autor Maciek Kaźmierczak
Maciek Kaźmierczak

Jestem początkującym aktorem. W moich tekstach dzielę się entuzjazmem do aktorstwa oraz opisuję swoje pierwsze doświadczenia na planie filmowym i scenie. Mój styl pisania jest lekki i humorystyczny.

Udostępnij artykuł

Napisz komentarz

Polecane artykuły