Postęp w sztucznej inteligencji nabrał szybkiego tempa przez wiele lat, zmieniając aspekty branż poprzez ich automatyzację. Warto zauważyć, że wraz ze wzrostem inteligencji systemów AI szereg kompetencji, które w przeszłości uważano za kluczowe, stopniowo odchodzi do lamusa. Najwyraźniej jako Wazamba Casino rewolucjonizuje sektor gier online, sztuczna inteligencja zapewnia ulepszone podejście do konwencjonalnych sposobów.
Umiejętności zastępowane przez sztuczną inteligencję
Oznacza to, że na początek będzie obejmować wprowadzanie danych i podstawowe wsparcie administracyjne. Obowiązki, które są standardowe w każdym biurze, takie jak między innymi rejestrowanie i wprowadzanie danych, rezerwowanie spotkań i prowadzenie rejestrów, są teraz zautomatyzowane przez oprogramowanie AI, w tym Wazamba i zrobotyzowaną automatyzację procesów. Takie systemy są przydatne, ponieważ pozwalają firmom pracować szybciej niż ręcznie i przy mniejszym prawdopodobieństwie popełnienia błędów, które mogą wynikać z pracy ręcznej.
Podstawowe usługi tłumaczeniowe
Obecni tłumacze korzystający z GUI, tacy jak Tłumacz Google czy DeepL, zapożyczyli już proste tłumaczenia. Chociaż zaawansowane wykorzystanie sztucznej inteligencji do tłumaczeń nie umożliwia jeszcze tłumaczenia idiomów ani dowcipów, sztuczna inteligencja z łatwością radzi sobie z tłumaczeniami profesjonalnymi. Powtarzalne zadania produkcyjne odnoszą się do czynności powszechnie wykonywanych w przemyśle wytwórczym i które wymagają powtarzalnych ruchów części ciała.
Na przykład w produkcji samochodów wyeliminowano powtarzalne prace dzięki zastosowaniu automatycznych systemów, maszyn i systemów zrobotyzowanych. Dzięki sztucznej inteligencji roboty są w stanie wykonywać powtarzalne funkcje linii montażowej nawet lepiej niż pracownicy fizyczni.
Lista umiejętności, którym grozi upadek
Na przykład tam, gdzie telemarketing może zaniknąć, cenna staje się wiedza o konstruowaniu wydajnych chatbotów opartych na sztucznej inteligencji.
- Telemarketing: samoobsługa, samoobsługa internetowa i mobilna oraz chatboty oparte na sztucznej inteligencji i dialer predykcyjny pomagają zarządzać relacjami z klientami, eliminując potrzebę korzystania z telemarketerów przez ludzi.
- Kasjer w handlu detalicznym: Boty i aplikacje, takie jak samo skanowanie, kasy samoobsługowe i platformy płatności mobilnych, eliminują pracę kasjerów w sklepach detalicznych.
- Korekta: aplikacje takie jak Grammarly i inne ułatwiają wykonanie niektórych powtarzalnych zadań korekty bez pomocy rzeczywistych redaktorów.
- Handel akcjami: Mechanizmy oparte na sztucznej inteligencji realizują transakcje jeszcze wydajniej niż brokerzy-ludzi, dlatego handel ręczny jest dziś rzadkością.
- Obsługa klienta: Zmniejsza rolę agentów ludzkich w zapytaniach klientów pierwszej linii, tak jak robią to samouczące się chatboty AI, takie jak ChatGPT.
Z jednej strony zmiana ta otwiera przyszłe możliwości w inżynierii, ale z drugiej strony demoralizuje siłę roboczą, zanim pewne umiejętności staną się zbędne.
Przykłady AI w działaniu
Kiedy takie jak Wazamba Casino wprowadzenia nowych form sztucznej inteligencji, ludzie muszą dostosować się do nowych form docierania do swojego miejsca pracy.
- Handel detaliczny: technologia Amazon zastosowana w kasie pozwala klientom uniknąć płacenia kasjerowi.
- Bankowość: Przykładami aplikacji do czatowania AI jest Erica, chatbot Bank of America, który udziela odpowiedzi na zapytania klientów i nie pozwala na wejście do procedury przez człowieka.
- Pisanie: takie narzędzia pomagają w tworzeniu treści marketingowych bez konieczności zawyżania pracy młodszym pisarzom.
Będzie to oznaczać, że ćwiczenia w Zarządzanie sztuczną inteligencją, kreatywność i krytyczne myślenie są ważne, aby dotrzymać kroku przyszłym trendom.
Wniosek
Niektórzy eksperci napisał, że wraz z nadejściem ery sztucznej inteligencji niektóre umiejętności są teraz mniej konieczne, podczas gdy inne powstają. Dla każdego profesjonalisty ważne jest przygotowanie się na takie zmiany, ponieważ zachodzą one często. Jak to widać Wazamba Casino korzysta z platformy sztucznej inteligencji, aby zwiększyć atrakcyjność klientów, przyjęcie technologii ma kluczowe znaczenie dla przyszłego zrównoważonego rozwoju.